11 Aug 2011

leaving the dream

Jag är så nöjd över mitt liv och allt som finns i det just nu. Vårt hus är underbart och att leva familjeliv är det bästa som finns. Den varma sommaren har bytts ut mot vacker höst och åkern runt vårt hus är redan gul. Luften är kylig men inte kall och jag har plockat svarta vinbär och fantiserat om hästarna jag skall ha i stallet.
Det är skönt att få ha stunder som dessa och att ha en älskling som varje dag visar sin omtanke och kärlek. Idag tände han ljus och tappade upp ett varmt bad åt mig. Mitt eget lilla minispa med en varm kopp te.
Ja, som vanligt förblir min blogg utan bilder. Men kanske ni fick er egen bild av min värld?

3 comments:

  1. Bilder är inte allt. På bloggen.fi bloggade vi ju mycket mer utan bilder. Jag också. Och inte var det sämre för det. Att skriva en målande text kan vara lika underhållande. :)

    ReplyDelete
  2. Vad bra att du har det bra! Det gör mig glad. Jag tänkte inte på avsaknaden av bilderna, men jag vill trots det framföra ett önskemål: lite bilder från ert färdiga hem vore väldigt trevliga att se på!

    ReplyDelete
  3. Härligt! Det var en beskrivande och fin bild.
    (Hemmabilder tittar jag också gärna på :-))

    ReplyDelete