6 Jun 2011

Liten latmask

Verkar som att jag är en liten latmask på bloggen, men jag är desto flitigare där hemma. Vi har nu helt färdigt med terassen. Toby byggde trappan klar före helgen och jag målade hela kristihimmelsfärdsdagen. Utemöblerna blev gråvita och entretrappans tak blev vitt. Lite shopping på lördagen resulterade i en ännu snyggare terass med härliga solstolar..Nu inväntas bara solväder och ledig tid!
 Jag börjar nu min femte vecka med cambridge och nu går vikten inte lika snabbt ner och motivationen tryter kanske något, eller så har jag acklimatiserat mig? Tycker att min vardag är lugn och välplanerad, och håller jag mig till programmet och äter de tider jag borde så funkar allt bra.  (Men igår åt jag första glassen för i år... Lakrits. Det var så gott!!) Nu är det måndag igen och lättare att äta sunt. -10,5 kg idag.
 Ikväll skall jag lägga upp lite bilder från helgen!

No comments:

Post a Comment