31 May 2011

Look at me!

Jag uppdaterade mitt inlägg med bilderna från idag. herregud vad kul att se skillnaden!!
Hurra hurra för mig! jag är så glad!!!
Och vilket väder det var ikväll. Är helt saligt lycklig att få bo här i ytterjeppo med vår underbara solnedgång varje kväll. Inte ett träd, hus eller annat som stör sikten. Det är som att sitta på savannen och bara lyssna till naturen. (jag har aldrig varit på savannen men jag antar att det är vackert där men betydligt mer ljud från insekter) och på tal om det tycker jag att Savannah är ett jättefint flicknamn!
Jag är också glad för min kollega P's framsteg. Det är roligt att dela "diet upplevelsen" med någon.

By the way, jag har en sambo med 48 % muskelmassa (hehe, lite nöjd bara..)

2 comments:

  1. =) hyvät kuvat.. reipas Heidi!!!

    p

    ReplyDelete
  2. Och mest av allt är Savannah en underbart god cider från Sydafrika. Den går tom. att få tag i på en del ställen här i Tyskland, borde importera hem ;).

    ReplyDelete