5 Jul 2011

Projektplanering pågår

Jag jobbar dagligen med projekt. Kraftverksprojekt, förbättra dig själv projekt och få perfekta ungar projekt. (lyckas inte så bra på alla plan, men turvis så "peekar" jag på olika områden) Just idag planerar jag inför semestern när "den engelska trädgården" skall växa fram.
Vet ni förresten att vårt hus har ett namn?
Toby kommer från Greystacks (gråa skorstenar) och jag är ju från Schansborj -alternativt Jiinsborj och nu bor vi i NEW ENGLAND. Jag tycker det är urlöjligt att ha namn på sitt ställe/hus, men så var det ju förut och gamla stugan har också sitt namn, Norrgård - Norrgåln- Så kanske en dag kommer vi att köra in under en järnport med namnet New England på :)

I love blogging- because you can just love yourself and all what you do!

skulle jag vara en blondinbella skulle jag också lägga med en bild på hur jag är klädd idag. I rock!

No comments:

Post a Comment