2 Jul 2011

sjuka armar och nakna barn

Dag 2 på träningen har redan gett mig lite trötta armar, så lite måste nog Jillians träning hjälpa mig.
"Vad gör du, vad gör du frågar barnen ivrigt när de ser mig hoppa vid datorn. Och så testar de lite med ett smail på läpparna.

Fick känna på lite hur det är att vara enbarnsförälder när milton slockna på soffan och sov i tre timmar och elias hjälpte oss att plocka ved och städa gården. Snordammsugen kom som på beställning och nu ser jag ljuset i tunneln igen. De blir faktiskt friska och betydligt gladare (Milton dock så först efter ett ordentligt prat med både mamma och pappa samtidigt- efter att han öppnat och stängt dörren för att kunna smälla med den och la förståss Elias tå emellan..) Skall bli intressant att se Elias komma in i trotsåldern, för än så länge är han gå gullig och medgörlig. Keep it that way, please!

och varför naket barn? Jo, för att den ena har så snygg bak och kan visa upp den. Släktas på sin mor.
den andra går med full mundering på dag som natt. Strumpor, hatt, shorts, kalsonger (vita skall de vara) och helst en skjorta med ordentlig krage på. Släktas sin far :)

1 comment:

  1. Första dagarna av Jillians program var jag så otroligt sjuk i kroppen. aj. Men det är samtidigt en sån skön känsla när man känner att man gjort något! :)

    ReplyDelete