9 May 2011

Första dagen nästan avklarad

Har gått bra såhär långt kan jag säga. Inte hungrig, men hickig. Gick ut och gå lite på "kafferasten" och upp till 4 våningen  "vem söker du- ingen (heh) " och ner tillbaka. Jobbar ju i ett stort hus så jag hittar säkert nya motionsslingor om jag är påfundig. Nu blir det värre när jag skall hem. Hemmet är den stora boven för mig och speciellt soffan. Sambon har lovat mata barnen, så då slipper jag se maten i allafall. Känner mig lite hög över att jag skall genomföra dethär och lycklig över att jag inte skall äta något överflödigt. Jo, jag vet det låter knäppt, men så är det också att äta en hel chokladplatta och sen fundera på vad som kommer näst!

1 comment:

  1. Hej du!
    Skoj att du bloggar igen! Lycka till med projektet, har du en plan för hur du skall göra eller kör du med den logiska "rör på dig mer och ät mindre"-dieten? Berätta mera!

    ReplyDelete