26 May 2011

okey, bilderna då..

Jag lägger hit dem nu eftersom ni tyckte jag skulle göra det..
I am definately not a beauty här alltså! Men det är fint att se en oposerad bild av sig själv och konstatera att det är både ett och annat man kunde fixa. Hållningen, kläderna, håret, tänderna, you name it! Visste inte att jag hade en såndär mega latino bak. Inte konstigt att jag är populär i vissa kulturer. heh. Hörde någonstans att den önskvärda bakdelen är en man kan ställa ett glas på. Lite för mycket svank skulle min fysioterapist syster säga då. Inte hållbart i längden. Well, nästa vecka tar vi kanske nästa bild och den skall bli lite mer stylad minsann. Tycker inte om foton där jag ser sämre ut än i verkligheten . haha.
 Dagens vikt. 70.4. Jag fuskar mycket nu, och det märks på resultatet. Måste ta mig i kragen och kanske fortsätta striktare med bara diet igen. Funkar inte att äta lite här och lite där. För jag vill fortfarande äta whatever och whenever! Men när jag syndar nu, så är det ruccolasallad med lite dressing och kanske ett plommon. Frukt är dock förbjudet ännu en tid och så är det ju det förbannade brödet. Men jag blir inte mätt på bröd så det är onödigt att slafsa i sig det kom jag till insikt i ikväll. (åt en brödstump som lämnade.. i påsen med det övriga brödet..dvs det var inte överlopps eller lämnat..men det var ändan, som ingen ändå skulle äta..Och säkerligen mer kolhydrater i det av den anledningen att det var mer bröd än i en vanlig skiva..)
 Jo, så jag skall skärpa mig lite nu.

Bilderna. uäk.








2 comments:

  1. Ja men se där! Visst syns skillnaden! Duktigt Heidi!

    ReplyDelete
  2. Tack Malin. Fettoskalet är bort :)

    ReplyDelete