17 May 2011

Skal

Om ni skulle ha varit inne i mitt huvud i natt skulle ni ha fått se en kul action/drama film. Toby och jag var snygga skådisar som gjorde roliga saker och med lite spänning inbyggt också. Tyvärr är jag tvungen att vakna till telefonens alarm och då glömmer jag så fort bort mina drömmar. Innan barnen kunde jag alltid ligga och "drömma kvar i drömmen". Men nu är det att hoppa upp genast för att jag åtminstone skall göra ett tafatt försöka att komma i tid till jobbet.. Jag sover alltid så otroligt bra efter yoga och tack och lov gör även barnen det på måndagsnätter. De är säkert trötta efter en händelserik dag på Stjärnan och storpojken E sov äntligen första natten utan blöja. Nu köps inga Pampers till vårt hus längre!! Jihoo för det!
 Om ni föredrar en annan film än min dröm, kolla in JULIE & JULIA. En så härlig film att jag kan se den om och om. Även om jag är hungrig :)

1 comment:

  1. Jag skulle ge ganska mycket för att äta dendär stekta smörgåsen.. jii vad jag saknar bröd!!

    ReplyDelete