31 May 2011

Vägen till förändring

Denhär burken kom sambon hem med efter påsken. "Efamol: För hormonell balans och för hudens välmående" Han var nog trött på att jag blev mr Jekyl varje månad kring den 10e.. Jag var lite skeptisk (som jag alltid är), men också detta preparat gör mig gott! Placebo effekt eller ej, men jag blev faktiskt mycket lugnare i maj och nu har vi haft en av de bästa månaderna på länge. Hurra för det!



Problemlösare nr 2 är denna bok:
Beställ genast, bara ca 4 euro och du kan läsa den hela livet. Goda tips för varje situation och du kommer garanterat att känna igen dig. Man blir som en liten Buddha efter att man läst den.
Tips för kollegorna! :)

och sist men inte minst:

CAMBRIDGE OHJELMA

tänk så enkelt man kan gå ner i vikt- i form till beachsäsong 2011- no problem!

Nu är det bara att fortsätta i samma lyckliga stil och kamma hem lite pengar. för det gör mig ännu lyckligare.

No comments:

Post a Comment