11 May 2011

Smal och snygg

Vågen visar idag -4,1 kg från förra torsdagens mätning! Jag inleder dag tre utan problem och det känns extremt lätt att gå ner i vikt. Och nej, jag hör inte på tvivel eller "det är lätt att gå ner i vikt, men svårt att behålla den". Jag är nu helt säker på att detta lyckas och jag läser modebloggar och funderar på hur snygg jag kommer att bli :) Ni vet, automatiskt kommer ju allt på köpet när man förändrar en liten sak i livet. Nu börjar jag bara använda kläder som är anpassade efter det jag skall göra, färgmatchade eller annars bara så snyggt komponerade som http://www.5inchandup.blogspot.com/ Skulle inte alls ha något emot göda min begynnande skofetish heller, om det inte var för det opraktiska förälraskapet på skyhöga klackar. Jag tror alltid att jag skall döda någon när jag inte har fotsulan i marken. Men här på jobbet funkar det. Måste bota min noja över att bli för lång. Det är ju männen som är för korta, eller hur?
 Nu kan jag också äntligen ta detdär fotot till jobbet som jag behöver till min ID bricka. Helt olagligt och onödigt att jag är här utan en, men jag har ju väntat på det rätta tillfället.. Trevliga tanke nummer tre i denna soliga morgontimme (och med mig smal och snygg) är att fundera på om vi skulle ta och göra något speciellt den 10.2.2012? Vad säger du T?

No comments:

Post a Comment