16 May 2011

Sista dagen med enbart Cambridge

Imorgon får jag börja komponera en måltid av riktig mat. Hur roligt som helst. Nu skall jag lära mig lite kalorier. visste ni förresten att en morotssemla innehåller 130 kalorier bara den? Riktigt smör på, ost, skinka och kanske ngt till ännu och så ett par av dem..och det var ju bara ett litet mellanmål eller frukost. Inte konstigt alls att jag gått upp i vikt de senaste åren. Det finns mycket smygkalorier här och där. Men nu skall jag ju inte äta bröd, utan lite magert kött och lite sallad/grönsaker. Egentligen skulle jag inte vilja äta heller för jag hoppas nämligen på att denhär veckan också skall ge -5kg. tänk vad lyxigt enkelt det vore att gå ner 10kg på två veckor?!
Slår hål på en myt till: det är inte lättare att gå ner i vikt än att hålla vikten. Det krävs mer att gå på riktigt låg kaloridiet än att bara äta vad man förbrukar! Det är många som tvivlar än, men just try it yourself!
Testa Cambrigde- det funkar!!

ikväll Yoga. I mitt huvud är jag alltid i något varmt ställe.


1 comment:

  1. Du är jätteduktig,så kämpa på de e värt all svett och möda fast de kan kännas sjukt jobbigt mellanåt!!!
    Lycka till,du är på god väg!!Mvh.*S*

    ReplyDelete